Veelgestelde vragen

Ruilen & Retourneren

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Wanneer het bestelde product niet naar wens is kan het geretourneerd worden naar ons postadres. Hiervoor vragen we je het retourformulier zo volledig mogelijk in te vullen. Het product dient binnen 14 dagen bij ons te worden aangemeld en na 30 dagen weer bij ons terug te zijn.

Voor wie zijn de retourkosten?
De retourkosten zijn voor de koper. Dit betreft €3,95 via DHL of €6,95 via PostNL.

Kan ik mijn retour ook bij jullie afleveren?
Je kunt je retour ook bij ons postadres afleveren, alleen als hiervoor een afspraak is gemaakt! Retouren die zonder afspraak teruggebracht worden nemen wij niet aan.

Kan ik mijn bestelling ook bij jullie ophalen?
Helaas is het niet mogelijk om jouw bestelling bij ons op te halen. 

Krijg ik mijn geld terug als het product niet naar wens is?
Wij retourneren het volledige bedrag inclusief verzendkosten, indien de koper het bestelde product(en) binnen 14 dagen retourneert. 

Bezorgen

Van welk transportbedrijf maken jullie gebruik? 
Voor al onze bestellingen maken we gebruik van DHL.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Bestellingen worden verstuurd met een track & trace-code die door DHL wordt gestuurd naar het opgegeven mailadres. 

Ik heb geen track & trace ontvangen vanuit DHL?
Het kan zijn dat je de track & trace niet hebt ontvangen. Dit kan zijn doordat jouw mail verkeer van buitenaf weigert en je hiervoor eerst akkoord moet geven. Het kan ook zijn dat de mail met track&trace in jouw spambox terecht is gekomen. Vergeet deze zeker niet te checken. Nog steeds geen mail ontvangen van DHL? Vraag het ons!

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Heb je je bestelling voor 15:00 uur geplaatst, dan wordt deze vaak dezelfde dag nog verwerkt en verstuurd. Dit betekent dat je de volgende werkdag al kunt genieten van jouw bestelde product. Onze gemiddelde levertijd bij een pakket van DHL bedraagt dus één werkdag 
(m.u.v. feestdagen). DHL levert niet op zondag en maandag.

Ik heb mijn bestelling niet binnen één werkdagen ontvangen, wat nu?
Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij het distributiecentrum. Houd daarom je track&trace goed in de gaten. Blijft hij langer dan twee werkdagen hangen? Neem dan contact met ons op!

Betaling

Uit welke betalingsmogelijkheden kan ik kiezen?
Bij ons kun je betalen via IDeal, Creditcard, Bancontact (België) of een Booming Bags cadeau- of tegoedbon.

Is mijn betaling gelukt?
Je betaling is gelukt zodra je van ons een orderbevestiging ontvangt en wanneer het bedrag van je bankrekening is afgeschreven. Mocht dat niet zo zijn, neem dan contact op met info@boomingbags.nl.


 

 

© 2019 - 2022 Booming Bags | sitemap | rss